söndag 1 mars 2015

Bokrecension på gång - Kirja-arvostelu meneillään

På måndagen fick jag en bok att recensera: den nyutkomna antologin om medeltida pilgrimsfärder och Finland - en bok jag verkligen önskade mig fick jag alltså alldeles gratis mot att jag läser och begrundar verket - tack! Boken anknyter till ut utställning i Vapriikki i Tammerfors jag även ämnar bege mig för att se. Fortsättning följer senare i år!

Maantaina sain kirjan arvosteltavaksi: tuore antologia keskiajan pyhiinvaelluksista ja Suomesta - kirja, jota todella toivoin sain siis aivan ilmaiseksi vastineeksi siitä, että luen sen ja mietiskelen. Kiitos! Kirja liittyy Tampereen Vapriikkiin avattuun näyttelyyn, jota olen myös menemässä katsastamaan. Jatkoa seuraa myöhemmin tänä vuonna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar